A Sustainable Business Academy és az Open Communications közös képzése.
Ez a hibrid (személyes konzultációkkal kiegészített online) képzés a fenntartható vállalati működés kommunikációs aspektusaira összpontosít.
A tananyag olyan készségekkel ruházza fel a belső és/vagy külső kommunikációs feladatokat ellátó szakembereket, amelyekkel hatékonyan közvetíthetik a fenntarthatósági kezdeményezéseket, összehangolhatják a belső és külső üzeneteket, és bevonhatják az érdekelt feleket a vállalat fenntartható működésének támogatásába.
Képzésünkön a hallgatók vezető szakértőktől juthatnak korszerű ismeretekhez.
Neked szól, ha…
- Fenntarthatósági, és/vagy ESG szakember vagy, és érteni szeretnéd a fenntarthatóság és a vállalati kommunikáció kapcsolódását
- Kommunikációs szakember vagy, és érteni szeretnéd a fenntarthatóság alapjait, a fenntarthatóság és a vállalati kommunikáció kapcsolódását
- Employer branding, HR szakember vagy, és érteni szeretnéd a fenntarthatóság alapjait, a fenntarthatóság és a munkáltatói márkaépítés, munkavállalói elköteleződés kapcsolódását
- szakmai fejlődésedre és a fenntartható jövő alakítására törekszel,
Nem neked szól, ha…
- nincs legalább 2 éves munkatapasztalatod
- nincs felsőfokú végzettséged
- nem kommunikálsz ….
- A kommunikáció szerepének megértése a fenntarthatóság szervezeteken belüli előmozdításában.
- Célzott kommunikációs stratégiák kidolgozása a belső és külső érdekeltek számára.
- Meggyőző narratívák létrehozása a fenntartható működés és hatás bemutatására.
- A fenntarthatósági üzenetekkel kapcsolatos kockázatok mérséklése (pl. zöldre mosás).
- A digitális és hagyományos média felhasználása a fenntarthatósággal kapcsolatos tájékoztatáshoz
Tanegységek
A képzés összesen 9 tantárgyból épül fel, amelyeket online videók, feladatok, kiegészítő anyagok, esettanulmányok és gyakorlati megoldások segítségével lehet elsajátítani. A képzés során az egyes tanegységeket tudáspróbával és online, vagy személyes konzultációval zárjuk.
Bevezetés a fenntarthatóságba
Lévai Gábor – SBA és Scale Impact ügyvezető
Stakeholderek – szempontok a kommunikációban és a jelentéstételben
Fertetics Mandy – Alternate Tanácsadó Kft.
Fenntarthatósági mérőszámok és adatvizualizáció
Lévai Gábor – SBA és Scale Impact ügyvezető
Minkó Mihály – MOME
FeNNTARTHATÓ MARKETING
Fertetics Mandy – Alternate Tanácsadó Kft.
Fenntarthatóság a munkáltatói márkaépítésben
Janky Gyöngyi
Reputáció építés
Szőke Ágnes – Open Communications
CSR és viselkedés változtatási kampányok
Nagygyörgy András – Magyar Élelmiszerbank
digitális kommunikáció, rendezvényszervezés
Pintér Tamás, Open Communications
Herner Katalin – Követ Egyesület
VÁLSÁGKEZELÉS
Varga-Futó Ildikó – Green Cloud Platform
Oktatási anyagaink utolsó frissítésének dátuma: 2025. 05. 19.
- értelmezni és használni a fenntarthatóságot és a kommunikációt összekötő fogalmakat, folyamatokat, alapismereteket,
- ezekre alapozva megérteni a saját céged / munkaadód fenntarthatósági kommunikációval kapcsolatos kihívásait, lehetőségeit,
- gyakorlati megoldási lehetőségeket azonosítani, ezekhez kapcsolódó kommunikációs projekteket tervezni és megvalósítani a vállalat működésével kapcsolatban.
Összesen 9 hét – hetente 1 tanegység
A tanegységek online videókból, vállalat-specifikus feladatokból, kiegészítő anyagokból, ajánlott irodalomból és tudáspróbákból épülnek fel.
A képzés zárultával azok a hallgatók jogosultak részt venni a vizsgán, akik az alábbi feltételek mindegyikét hiánytalanul teljesítik:
- A képzési felületen a tanegységekhez tartozó videók megnézése, feladatok teljesítése, az egyes tanegységek legalább 80%-os tudáspróbával való lezárása.
- A személyes konzultációkon való részvétel (a megengedett hiányzás mértékét figyelembe véve – 1 alkalom).
A sikeres vizsgát követően a Felnőttképzési Törvénynek megfelelő (a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerben regisztrált) tanúsítványt kapsz.
A Fenntarthatóság és Kommunikáció képzés oktatói
Fertetics Mandy
fenntarthatósági szakértő, az Alternate Kft. ügyvezetője
Herner Katalin
a KÖVET Egyesület ügyvezető igazgatója
Lévai Gábor
impact szakértő, a GB Academy társalapítója
Szőke Ágnes
Üzleti kommunikációs szakértő Alapító, tulajdonos és az Open Communications üzlet-fejlesztési igazgatója
A képzés ára:
390 000 Ft + ÁFA*
A képzés (megfelelő számú jelentkező esetén) 2025. szeptember 22-én indul.
Regisztráció:
2025. szeptember 17-ig
A képzés online megtekinthető tananyagegységekből épül fel és személyes záróprezentációval zárul.
A díj tartalmazza a teljes képzés költségét a vizsgadíjjal együtt.
A képzési költség tartalmazza a képzés idejére: online tanegységek és kapcsolt tartalmak hozzáférését; személyes konzultációkat az oktatókkal; esettanulmányokat; személyes vizsgát.
A képzés teljes díjához képest a következő kedvezményeket biztosítjuk:
- a HSP Network CSM képzést korábban végzett tagjai számára –20%,
- a HSP Network CSM képzést nem végzett tagjai számára -10%,
- nonprofit szervezetek és önkormányzatok képviselőinek –10%.
*A kedvezmények egyéb kedvezményekkel nem összevonhatóak
Felnőttképző nyilvántartásba vételi száma: B/2023/000273